Kvaliteetdiivan eritellimusel Eesti tootjalt Atto Collection
Diivani ost on üks keeruline ettevõtmine. Tundub küll, et valikut on palju ja mine lihtsalt osta, aga kui siis mööda poode käia ja valima hakata, osutub see lootusetuks. Kõik justkui sobib peaaegu, aga pole päris õige kuju, mõõt, disain või pole diivan lihtsalt mugav. See kõik viitab sellele, et järelikult oled selline ostja, kellele lihtsalt kõik ei sobi ja tuleks pilk pöörata pigem eritellimusmööbli tootjate võimalustele ja valikule.
Eesti tootja Atto Collection valmistab käsitööna kvaliteetset pehmet mööblit (diivani, tugitoolid, tumbad, järid, voodid). Ettevõtte müügijuht Hans-Kristen Sapase sõnul on kliendirahulolu nende jaoks väga oluline. Kõigis oma tegemistes lähtuvad nad põhimõttest, et milleks toota asju, mida ise osta ei tahaks. Ikka ainult parimat ja mõistliku hinnaga, mis tähendab seda, et Atto Collectioni eritellimusdiivanid maksavad täpselt sama palju kui tavapoes standarddiivanid.
Suurtootja kogemus ja kompetentsid eratarbija käsutuses
Mõne aasta tagune koroona epideemia muutis maailmas kõike: midagi kadus, midagi tuli juurde ja mõnest asjast sai muutuste tulemusena hoopis midagi uut. Samal põhjusel tõi välisturule suunatud kodumaine mööblitootja Reval Impex kolm aastat tagasi turule uue brändi Atto Collection, mis keskendub täielikult kohalikule eratarbijale.
Atto Collectioni meeskond koosneb oma ala professionaalidest, alates ettevõtte juhist Andres Turrost, kes on läbi ja lõhki pehme mööbli asjatundja, kuni mööblidisaineri ja kõikide teiste oluliste liikmeteni välja. Tänaseks on see Eestis eritellimusi valmistav pehme mööbli bränd oma koha turul kinnitanud.
Tootevalik arvestab hetketuru nõudmisi
Atto Collectioni valikus on ka mitmeid standardseid pehme mööbli lahendusi, mis on välja töötatud klientide tagasiside põhjal, arvestades ka hetketuru nõudmisi ja maitse-eelistusi. Kõiki standardmudeleid saab vastavalt soovile kohandada ja muuta, olgu selleks siis käetugede kuju, moodulite arv, seljatoe kõrgus, kangas või jalad. Lisaks on võimalik erinevaid standardmudeleid omavahel kombineerida või siis tulla kohale täitsa oma unikaalse diivani joonisega.
Müügijuht Hans-Kristen Sapas toonitab, et kõik Atto Collectioni diivanid valmivad käsitööna ja läbivad hoolika kvaliteedikontrolli, aga tegu on ikkagi käsitööga ja kui tõesti midagi peaks valminud tootega juhtuma, tagab ettevõte kiire lahenduse võimalikele probleemidele. Reklamatsioonidesse suhtutakse alati tõsiselt ja reageeritakse kiiresti, sest ainult nii on võimalik säilitada oma usaldusväärse partneri maine. Tavaliselt leitakse lahendus maksimaalselt kahe nädala jooksul.
Teenuse sisse kuulub professionaalne nõustamine vajaduste kaardistamiseks
Atto Collectioni soov on alati pakkuda kliendile täpselt sellist diivanit, mis sobib tema vajaduste, eelistuste ja ruumi tingimustega, seepärast panustavad nad palju eeltöösse. Kuna nemad lihtsalt tegelevad sellega igapäevaselt ja teavad teemast palju, on neil lihtne panna kokku tervikpilt, mida kliendil tegelikult vaja on.
Ei piisa ju ainult diivani kujust ja värvist. Väga oluline faktor on näiteks ruum, kuhu diivan läheb, selle värv, suurus ja muu interjööriga sobivus. Näiteks kitsas ja väikeses ruumis hakkab tume diivan rusuvalt mõjuma ja muudab ruumi väiksemaks, kuigi see võib ju tunduda praktilisem. Samuti peab arvestama diivani kasutuskoormusega. Kas kasutame seda ainult teleri vaatamiseks või peab see ka magamisaseme eesmärki täitma? Kas diivanil istub paar inimest või hüppavad sellel hommikust õhtuni ka lapsed? Kas peab arvestama lemmikloomadega, sest mõned väga populaarsed kangad (näiteks buklee kangas) ei pea vastu kassi küüntele. Ka diivani jalgade osas tasub läbi mõelda, kas robottolmuimeja peaks diivani alla pääsema või pole oluline.
Diivan on ikkagi üks osa ruumi tervikkontseptsioonist mitte eraldi seisev asi, seepärast on kõik need pidepunktid olulised, et langetada õige valik, millega pärast ka rahul saab olla.
A: Inkodu.ee (J. Rohtsalu; K. Viksne)